Tel kırma çalışmaları saklamak

En az çarpı işini sevdiğim kadar seviyorum tel kırmayı. Çok emek ve sabır isteyen bir uğraş. Ben aslında inanılmaz derecede sabırsız bir insanım. Nasıl oluyor da böylesi deli işlerine düşkünüm bilemiyorum. Yaman bir çelişki doğrusu!

Tel kırma telleri
Bakır ve gümüş tel kırma teli

Neyse. Siyah tül üzerine bakır iplerle yaptığım bu örtüyü paylaşıyorum. Yeni değil. Yapalı herhalde 6-7 yıl olmuştur.

Bu arada tel kırma çalışmaları kullanmadığınızda saklamak konusu çok önemli.  Nemli bir ortamda ve üstelik açıkta saklanıyorsa kısa bir süre sonra oksitlenip kararacaktır. Gazete kağıdına sarıp, sonra kumaş bir poşetin içinde saklamak en iyisi. Yine de karardığını görürseniz, işlemelerin olduğu yerleri  külle temizlemeyi deneyebilirsiniz.

Tel kırma örtü
Bakır telle işlenmiş tel kırma

Not: “hobikolik” watermarkı başka bir yazıyı silip üzerine tekrar yazılmış gibi görünüyor. Evet öyle yaptım:)  Eskiden telkırma adını kullanıyordum. Aynı isimde bir blogum da vardı. Tekrar fotoğraf çekmeye üşenince böyle oldu:) Aman akıllara başka bir şey gelmesin…

Tel kırma çalışmaları saklamak” üzerine 3 yorum

Bir Cevap Yazın

