Happy birthday Zeren

Oğlumun arkadaşlarından Zeren yakın bir zamanda 4 yaşına bastı. Onun için bu panoyu hazırladım…

Görsel

Happy birthday Zeren” üzerine 10 yorum

  1. Harika, ben ya kendimi yiyorum, ya da eşimi nasıl 🙂
    Böyle birşeyler yapmak istesem nerden başlanır onu da bilmiyorum.
    Hani kumaşi, iplik, figürler, ve çerçeveler…
    Benim gibiler için, yeni başlayanlar rehberi yapabilirsen, çok sevaba girersin 🙂
    Sevgilerimle…

    Beğen

    • Seni de rahatlatabilecek bişeyler mutlaka vardır. Ben yapılması gereken işlerden çalıp mutlaka zaman yaratıp yapıyorum valla. Deli bir zevk, anlatamam yani. Yazayım öyle bir yazı Buketcim. Belli mi olur seni de dahil ederiz bu deli dünyaya:)

      Beğen

  2. İtiraf ediyorum, biraz araştırdım, heveslendim bir anda…Bir de maymun iştahlı olmasam :(.
    Birkça deneme yaptım, Kadıköyde dolaştım iplik, etamin bile baktım 🙂 Terminolojiye hakim olmaya başladım..
    Ben teğel bile dikemem ama çabuk öğrenirim bir de hevesli olunca…
    Teşekkür ederim beni de böyle bir Dünya ile tanıştırdığın için Ayçam…
    Bakalım devamını getirebilecek miyim?

    Beğen

    • E ne güzel işte:) http://www.goblen.com sitesini de online alışveriş için tavsiye ederim. İplik almaya başlarsan dmc marka almaya çalış. Domino’dan daha iyi. Ben ilk fırsatta yazıcam bir yazı sana özel:) Bir de basit şeylerden başla. Nelerden hoşlanırsın bilmiyorum ama elimde çok geniş bir şablon arşivi var ne zaman istersen gönderirim. Netten cross stitch diye aratırsan şahane şablonlar da çıkıyor. Öyle işte..Bak sevdiğim iş olunca nasıl da çenem düşüyor.

      Beğen

  3. Teşekkürler, Bursa İpekten bir kitap aldım şablonlar var, çocuklar için..Hayvan, meyve, pasta, harf şablonları var içinde…Yani öyle özel bir merakım yok şu anda, çocuk odasında kullanabileceğim onun da hoşlanacakları ile başlamak istedim…Evet internette de çok fazla gerçekten cross stitch dünyası çok genişmiş bana da yer var sanırım 🙂

    Beğen

  4. ellerinize sağlık çok beğendim çok güzel olmuş tüm çalışmalarınız..Zeren benim kaybettiğim küçük kızımın ismi,görünce çok duygulandım yazmadan duramadım..çok yeteneklisiniz gerçekten,bende şimdilerde zaman geçirmek için etamin yapıyorum araştırırken sitenize kadar geldim,bir merhaba demeden kaçmayayım dedim 🙂

    Beğen

  5. Merhaba, Acaba bu tablonun şablonunu paylaşabilir misiniz? Ben de kuzenimin kızına böyle bir hediye yapmayı düşünüyorum da.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

